Tuesday 1 October 2013

Ukhuwwah terjalin melalui sukan.....persahabatan dengan SK Fakeh Abd Samad

Malam tadi memenuhi kuota pemain untuk persahabatan badminton dengan SK Fakeh. Promoter perlawanan Cikgu Azwan. SMKSP dibarisi oleh Cikgu Faisal @ Lin Dok Dan, Cikgu Razman @ Lee Rae Man, Cikgu Zainal, Cikgu Syukran dan aku sendiri (cukupkan korum je)

Perlawanan berlangsung di Kelab Kilas IM. Memula terasa malu juga nak main dengan SK Fakeh sebab takut tak sekufu' tapi bila main levelnya sama je. Sambil main sambil merapatkan ukhuwwah. Adalah juga aku memang dah kenal cikgu-cikgu SK Fakeh seperti Cikgu Mizan , suami kawan kepada member isteri aku. Dan yang tak syoknya orang kenal aku sebab atas kapasiti aku anak Tok Imam Haji Mubin.Dunia ni kecil je..

Ni beberapa gambar yang sempat diambil....

Biasalah....sukan untuk kesihatan


Nak kenal Kelab Kilas......ada signboard PROTECH..


No comments:

Post a Comment